מחלקות החברה  

מחלקת תפעול – אפיון, פיתוח, יישום, הדרכה והטמעה

מחלקה זו הינה מרכז הכובד של החברה. לרשות המחלקה עומדים אנשי מקצוע מעולים הבאים מתחום מדעי המחשב, מתחום ראיית החשבון ומתחום תעשיה וניהול. אנשי התוכנה מטפלים בפיתוח שוטף של “אשכול” ע”פ תוכניות עבודה וע”פ דרישותיהם של הלקוחות וכן בתקלות שונות המגיעות מהשטח. אנשי היישום וההדרכה שומרים על קשר רציף עם הלקוחות ומקדמים אותם כל הזמן בהעמקת היישום של המערכת. המוטו המרכזי של מחלקה זו הינו : “מקסימום שירות. בכל זמן . כל הזמן.”

 מחלקת פיתוח עסקי

מחלקה זו מטפלת ב 3 נושאים עיקריים:

  • שיווק – ריכוז כל הפעולות השיווקיות של החברה וטיפול בלקוחות פוטנציאליים מחד ולקוחות קיימים מאידך.
  • מכירות – ליווי של כל הלקוחות החדשים משלב הרעיון ועד בכלל.
  • פיתוח עסקי – בניית שיתופי פעולה עם חברות נוספות המספקות ייעוץ ללקוחות או שירותים משלימים וכן שילובם של חברות חיצוניות ביישום “אשכול”.

 מחלקת מו”פ

מחלקת העתיד. “המוח” של החברה. מחלקה זו אמונה על כל ההתקדמות הטכנולוגית של “אשכול”. תפקידה של המחלקה לצפות את פני העתיד ולדאוג שלקוחות “מקסופט” ייהנו תמיד מקידמה טכנולוגית ופונקציונלית.

מחלקת IT

“הרגליים של החברה”. המחלקה מורכבת מאנשי database וכן מאנשי system האחראים על כל התפעול המיחשובי השוטף של החברה מחד, ובתחזוקה של המערכות באתרי הלקוחות מאידך. בעזרת תחזוקה שוטפת ונכונה הם חוסכים ללקוחות בעיות בעתיד. אנשי המחלקה עוברים השתלמויות באופן שוטף ע”מ להיות מעודכנים כל העת בשינויי הטכנולוגיה התכופים.

מחלקת תמיכה (help desk)

מחלקה זו מטפלת בכל הפניות הטלפוניות של הלקוחות בשעות העבודה המקובלות. את פניותיהם של הלקוחות היא מפנה לגורם הרלוונטי בחברה ודואגת לפתרון מלא ללקוח הפונה.

דילוג לתוכן